Witaj w serwisie aplikacje gov.pl

EZD - Elektroniczne zarządzanie dokumentacją

Zarządzaj efektywnie obiegiem dokumentów w Twojej instytucji. Prowadź sprawy w sposób elektroniczny, oszczędzaj czas potrzebny na uzgodnienia, komunikację i archiwizację.
Automatyzacja procesów
Projektując system EZD skupiliśmy się na tym, żeby jak najmniej czynności musiało być wykonywanych ponownie. Uzupełnianie danych, ostatnio wybierane komórki organizacyjne, aktualnie załatwiane sprawy. Nie musisz tego wszystkie pamiętać, nasz system zrobi to za Ciebie.
Połączenia z zewnętrznymi bazami danych
Dziś wiele urzędów musi wielokrotnie wprowadzać dane, które już zbierane są w bazach takich jak REGON czy CEIDG. Nasz system EZD pozwoli uniknąć wielokrotnego wprowadzania danych, pomagając jednocześnie zapewnić ich aktualność.
Inteligentna wyszukiwarka
Wyszukiwarka pełnotekstowa z funkcjonalnością podpowiadania fraz, która poradzi sobie z odmianą językową i literówkami.